{{{{{{{{{ Promosi Hebat! }}}}}}}}}}

Jom Buat Duit Dengan Churp2
Jom Buat Duit Dengan Churp2!
Anda BERRY yang mana?
Contest Siapa Paling Comel
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Rakyat Malaysia Hebat Ber-FB!
Tukar iPad kepada iPhone!
Seksi betul..
Seksi betul..
Hanya Komen di FB Untuk Menang!
Kalau Rasa Hebat Tengok Neh..!
Submit Blog Pon Boleh Menang RM 5000!
Kan best kalau dapat bilik tidur camneh.
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!

Tuesday 19 April 2011

Makan Cacing Untuk Kurus.

Tuesday 19 April 2011
Maaf. Ini bukanlah cacing seperti yang digambarkan dalam cerita ini. Keh3

Bagi seorang artis, tubuh yang ramping adalah senjata untuk menarik minat umum dan meraih populariti. Disebabkan itu, dengan apa jua cara sekalipun, mereka tidak akan berasa segan untuk mendapatkan tubuh yang seksi, mulai dari pembedahan plastik hinggalah pemakanan.

Tapi sayang, ada diantara mereka yang melakukan pola diet yang sangat aneh kerana melakukan diet yang boleh cenderung untuk memberikan kesan negatif pada kesihatan diri sendiri untuk jangka masa panjang.


Contohnya diet yang diamalkan oleh Tyra Banks ini, dia rela menelan cacing pita yang ditemui dalam kotoran haiwan yang dijangkiti atau pada daging yang separuh masak.

Cacing pita akan membesar dalam saluran pencernaan dan akan kekal di situ hingga berat badan yang diingini tercapai. Jika sudah mencapai berat badan yang diinginkan, mereka akan diberikan antibiotik untuk membunuh cacing pita tersebut.

Tyra Banks melakukan diet cacing pita demi membakar lemak yang ada di dalam tubuhnya. " Dengan memelihara parasit di dalam tubuh, saya boleh makan sesuka hati tanpa memikirkan soal kegemukan," lata Tyra dalam setiap kempennya.

Seekor cacing pita di dalam saluran pencernaan dapat menurunkan berat badan satu hingga dua kilogram setiap minggu. " Tak perlu takut untuk makan makanan yang berkalori tinggi," kata selebriti yang menggalakkan diet cacing ini dipasarkan.

Tyra tidak menghiraukan nasihat oleh Food And Drug Administration/FDA Amerika Syarikat atas bahaya diet yang diamalkannya. Banyak fakta yang menyeramkan dimana cacing tersebut boleh membesar hingga 25 kaki yang boleh menyebabkan penyakit seperti kejang, meninghitis atau demensia.


0 comments:

Lagi Artikel Menarik