{{{{{{{{{ Promosi Hebat! }}}}}}}}}}

Jom Buat Duit Dengan Churp2
Jom Buat Duit Dengan Churp2!
Anda BERRY yang mana?
Contest Siapa Paling Comel
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Rakyat Malaysia Hebat Ber-FB!
Tukar iPad kepada iPhone!
Seksi betul..
Seksi betul..
Hanya Komen di FB Untuk Menang!
Kalau Rasa Hebat Tengok Neh..!
Submit Blog Pon Boleh Menang RM 5000!
Kan best kalau dapat bilik tidur camneh.
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!

Wednesday 4 May 2011

Along Raja Lawak Happy Zila Saeron Hamil 2 Bulan

Wednesday 4 May 2011
4 MEI 2011: Tahniah diucapkan buat pasangan suami isteri selebriti, Along Raja Lawak dengan Zila Saeron. Sebab, dalam diam-diam Zila rupa-rupanya telah pun disahkan hamil 2 bulan 1 minggu.


Murai Batu dapat tahu cerita daripada rakan Murai Batu yang kebetulan mengenali sungguh Along Raja Lawak dengan Zila Saeron. Khabarnya, happy sungguh Along Raja Lawak bila dapat tahu pasal perkara ni. Tapi, dalam waktu yang sama dia tak mahulah rasa excited sangat.

Al-maklumlah, ini zuriat yang pertamakan. Rasa takut tu mestilah ada.


Khabarnya lagi, dah lama jugak Along Raja Lawak dan Zila Saeron menyimpan cerita tentang kehamilan ini. Iaitu masa pelancaran filem Man Sewel lagi yang turut dibintangi oleh mereka.


Tapi, masa tu diaorang tak berani nak sahihkan apa-apa. Sebab, belum jumpa doktor lagi. Tapi, bila dah buat pemeriksaan dan doktor sendiri yang mengesahkan Zila Saeron dah hamil 2 bulan, barulah diaorang berani bersuara. Itupun pada rakan-rakan yang terdekat jer.


Ha! Agak-agaknya diaorang dapat baby girl ke atau baby boy? Masih terlalu awal pun kita semua nak jangka. Tapi, siapa tahu, Along Raja Lawak dengan Zila Saeron akan berbesan dengan Shuib Sepah dengan Sarah Raisuddin. Sebab, Sarah Raisuddin pun tengah hamil jugak.

Kalau Zila dapat anak lelaki, Sarah Raisuddin dapat anak perempuan atau pun Zila dapat anak perempuan dan Sarah dapat anak lelaki, memang dah sesuai sangatlah tu..



-murai.com.my-


0 comments:

Lagi Artikel Menarik