{{{{{{{{{ Promosi Hebat! }}}}}}}}}}

Jom Buat Duit Dengan Churp2
Jom Buat Duit Dengan Churp2!
Anda BERRY yang mana?
Contest Siapa Paling Comel
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Rakyat Malaysia Hebat Ber-FB!
Tukar iPad kepada iPhone!
Seksi betul..
Seksi betul..
Hanya Komen di FB Untuk Menang!
Kalau Rasa Hebat Tengok Neh..!
Submit Blog Pon Boleh Menang RM 5000!
Kan best kalau dapat bilik tidur camneh.
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!

Tuesday 10 May 2011

[GEMPAR] Presiden Barack Obama Pula Ditembak Mati!

Tuesday 10 May 2011

Gempar apabila sebuah laman web dari Amerika Syarikat telah mengeluarkan kenyataan yang Presiden Barack Obama telah ditembak mati oleh pejuang-pejuang Taliban di White House semalam. Berita kematian itu disahkan oleh isteri beliau sendiri. "Saya dah cakap dengan suami (Barack) agar menghentikan operasi memburu Osama sejak beliau memerintah lagi, tetapi beliau degil. Sekarang beliau pula telah ditembak mati oleh pejuang-pejuang Taliban. Bagaimana nasib saya dan anak-anak selepas ini?" katanya.


Selain itu, stesen TV CNN juga melaporkan yang Obama dibunuh semasa sedang menonton American Idol di Astro rumahnya. Gambarnya yang terbunuh sempat dirakam oleh para wartawan walaupun dihalang oleh FBI yang bertugas. Tidak sampai beberapa jam, berita ini telah tersebar luas ke seluruh dunia melalui rangkaian-rangkaian sosial seperti Facebook dan Twitter. Tak kurang juga di blog Budak Miri ini.


Menariknya, ianya juga menjadi topik yang paling popular di Twitter apabila menduduki carta teratas Twitter Trending Topics dengan hashtag #osamaisdead. Rujuk gambar di atas. Mengenai gambar beliau pula, Budak Miri sempat meminta salinannya dari seorang sahabat saya yang berada di US. Credit untuk beliau. Warga Amerika pastinya sangat terkejut dengan berita kematian mengejut Obama ini.

mati dalam iman daaa...

BudakMiri: "Berita ini adalah rekaan semata-mata. Macam karangan budak sekolah rendah je..Sekadar untuk berhibur. Jangan korang gi report kat FBI pulak kata aku siar berita kematian Obama. Keh keh keh "






Lagi Artikel Menarik