{{{{{{{{{ Promosi Hebat! }}}}}}}}}}

Jom Buat Duit Dengan Churp2
Jom Buat Duit Dengan Churp2!
Anda BERRY yang mana?
Contest Siapa Paling Comel
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Rakyat Malaysia Hebat Ber-FB!
Tukar iPad kepada iPhone!
Seksi betul..
Seksi betul..
Hanya Komen di FB Untuk Menang!
Kalau Rasa Hebat Tengok Neh..!
Submit Blog Pon Boleh Menang RM 5000!
Kan best kalau dapat bilik tidur camneh.
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!

Tuesday 3 May 2011

Jom Tolak PAS!

Tuesday 3 May 2011

Kenapa tak nak PAS memerintah Malaysia


Semua orang muda kebanyakannya benci pada politik sampai tidak mahu mengundi. Sedangkan wajib kita memilih pemimpin kita. Khalis tidak mahu memberi dalil naqli di sini. Sebab terlampau serius jadinya, Khalis memilih untuk memberi pendapat ikut nas akal tetapi dalam kawalan..Kalau ada silap dan salah sila tegur.
Kenapa Khalis tidak mahu PAS memerintah negara!!

Sebelum itu, kalau tak tahu, Presiden PAS Tuan Guru Haji Hadi Awang, dan Mursyidul Am Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat.

Setiap parti politik ada tokoh mereka, dan Khalis tak suka Nik Aziz kerana dia miskin, dia tidak mampu membantu bila nak mintak tolong.. cuba tengok rumah Nik Aziz nie

Camne? dia orang susah.. tiada pagar, tiada gatepun rumahnya.. Cuba tengok rumah pemimpin BN,, besar-besar..baru boleh bantu orang susah cam Khalis. Nak jumpapun selesa je, silap2 atas sofa dari Itali..

Kenapa lagi Khalis tak nak PAS..

Sebab nanti tidak ada konsert.. tidak ada pesta keramaian.. Nanti malam tahun baru takde bunga api pancar-pancar.. Tak best arr takde bunga api.. Pedulik hape bunga api tue harga ratus ribu. Bila ada bunga api rasa best nak peluk isteri. Ini nak sembahyang hajat kat stadium.. bukan tak suka.. kat suraupun blh.. PAS ni leceh arr

Nanti kelab malam kena tutup.. ingat orang PAS sporting ke nak kasi bukak tempat lepaskan tensen camni.. cuba tengok vid nie.. Najib siap cadangkan hub hiburan lagik..baru bukak peluang pekerjaan dan pelancong suka datang Malaysia.. Sayang Pak Jib..orang pahang tue..orang Pekan bandar Diraja tempat Miss Malaysia Pondan buat pertandingan..camni la baru sporting..


Lagi lagi sebab kenapa Khalis tak mahu PAS

Pas bekerjasama dengan manusia paling jijik yang pernah ada di muka bumi

manusia paling jijik
kenapa jijik? Meliwat... melanggan pelacur.. main dengan bini orang..apa punya manusia dia nie!! dah la sakit pinggang.. berlakon ke ape?!! dengan orang ada karatepun tewas dengan dia.. nafsu kuat.. sape dia tak liwat? adik angkat??pemandu?pembantu peribadi???


Lepas tu racist demi kuasa.. sape dia tak jadi ejen.. dia jadi ejen yahudi,, ejen cina, ejen india, ejen melayu.. ishh.. anak binipun tak terjaga.. tengok anak pak jib dan anak muhyiddin.. pergi club,, jadi jadi artis.. bukankah kita semua memerlukan artis untuk kita puja?? ape arrr..
anak muhyiddin..najwa si penyanyi..yeyyyy

izzah anak anwar.. kahwen awal..nafsu kuat arr tue

anak najib..baru happening..yeyyy
So,, banyak lagi sebab Khalis tak nak sokong PAS.. dahla kerjasama dengan DAP... takde Klassss...tengok umno.. MCA>>MIC<<<GERAKAN>>>> hahhaa.. baru betolllll....

Jom jangan sokong PAS demi memakmurka hiburan tanpa henti di negara kita.. Jangan bimbang.. negara kita zon bebas bencana alam.. Tsunami sebelum ini tempias je..  sebarkan pada rakan-rakan k?

-blogslucumenarik-


2 comments:

zizie said...

aku sokong..,,pas tak layak memerintah negara.,,,tak ade pengalaman..,,

nabil said...

aku tak faham la apa mesej yang nak disampaikan....banyak penggunaan unsur bahasa paradoks la..

Lagi Artikel Menarik