{{{{{{{{{ Promosi Hebat! }}}}}}}}}}

Jom Buat Duit Dengan Churp2
Jom Buat Duit Dengan Churp2!
Anda BERRY yang mana?
Contest Siapa Paling Comel
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Rakyat Malaysia Hebat Ber-FB!
Tukar iPad kepada iPhone!
Seksi betul..
Seksi betul..
Hanya Komen di FB Untuk Menang!
Kalau Rasa Hebat Tengok Neh..!
Submit Blog Pon Boleh Menang RM 5000!
Kan best kalau dapat bilik tidur camneh.
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!

Monday 9 May 2011

[PANAS!] Wardina Kena Kutuk Dan Hina

Monday 9 May 2011
Fack U. Panas siot aku baca komen haramjadah dari orang yang memusuhi aku sampai abadi. Aku yang tidak memusuhi dia sampai abadi merasakan dia neh memang berotak biol sebab dia sanggup kutuk wardina yang tak bersalah. Hey come on lah.. wardina dah berubah. Kot ye pun nak tegur.. tegurlah orang yang belum berubah. Heran aku.. korang baca sendiri kat bawah neh kutuk2 mereka terhadap wardina ;












Bagi aku wardina berhak sokong mana-mana ahli politik yang dia cenderung. Bukan menjadi satu kesalahan pun sampai artis dilarang terlibat dalam politik. Habis tue ct nurhaliza? erra fazira? ac mizal gelang magnet tue? Ada ko nampak kami [aku] kutuk2 dorang sebab dorang join umno? Neh hak masing2. Apatah lagi wardina bukan nya masuk pas pun.. so tak yah kutuk2 dia sebarangan.. ini pula twitter dia pasal perkara yang menyebabkan dia dikutuk kaw2 kat atas neh ;







Nampak? Cuma bagi pandangan je dah kena kutuk macam2. Itu sebabnya ramai org atas pagar marah kepada parti2 politik di malaysia neh. Asal bagi pandangan condong kepada PR jadilah pembangkang. Asal bagi condong kepada BN hah jadilah ko puak bn. Bila mereka mengaku mereka atas pagar mereka dikutuk macam2 takde pendirian lah hapa lah.. ini hak masing2. Hormatilah privacy mereka. Ko nak involved ngan politik okey go on lah.. tapi jangan buat decision untuk orang lain. 

Dalam kes neh jelas aku yakin lokman adam telah memperbesarkan isu neh. Lokman adam neh mmg nak kena sound je. Fack betul!



sumber: SozCyili


Lagi Artikel Menarik