{{{{{{{{{ Promosi Hebat! }}}}}}}}}}

Jom Buat Duit Dengan Churp2
Jom Buat Duit Dengan Churp2!
Anda BERRY yang mana?
Contest Siapa Paling Comel
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Rakyat Malaysia Hebat Ber-FB!
Tukar iPad kepada iPhone!
Seksi betul..
Seksi betul..
Hanya Komen di FB Untuk Menang!
Kalau Rasa Hebat Tengok Neh..!
Submit Blog Pon Boleh Menang RM 5000!
Kan best kalau dapat bilik tidur camneh.
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!

Wednesday 20 April 2011

CINA RACIST: I Think The PIG Is More Cute Than Malays

Wednesday 20 April 2011

Wow...BABI....
Anak anak BABI!!!

Pasal apa Gomo keluarkan Gambar BABI ni? Untuk makluman tahun 2008 Arikel Gomo memang sarat dengan Gambar Babi dan juga Isu isu Babi memandangkan ketika itu Kerajaan Pakatan Selangor meluluskan Ladang Babi terbesar di Asia Tenggara untuk di bina di Serdang.

Itu 2008 dan selepas itu tahun 2009 Gomo tak cerita pasal Babi. Namun kali ini kena juga cakap pasal isu BABI. Bukan isu sebarang isu tapi isu BABI yang mana telah di bicarakan dalam Facebook oleh sekumpulan ANAK ANAK PENDATANG yang memaksudkan BABI sama seperti MELAYU.

Klik Untuk Lihat Kenyataan Mereka ANAK ANAK PENDATANG Ini.

Gambar ini di keluarkan oleh Facebook Fan Club
ANAK PENDATANG YANG RACIST

Klik Di Sini Melihat PROFILE Fan Club

Gambar BABI dan Anak anak nya ini tidak di nyatakan oleh Admin sebagai Melayu Babi namun komen dari Wanita bernama Ning Foo Klik Di Sini menyebut ayat:

I Think The Pig is more cute than Malays xxx



Remaja Wanita ini dengan Komen nya itu telah di sambut oleh beberapa rakan rakan nya yang lain dalam menambah Komen yang Ning Foo ini nyatakan. Seorang lagi remaja Cina bernama Yuan Yau Sung menambah komen dengan menyatakan:

ya la so cute 10000000000% Malay0%Ini lah sikap rakyat Malaysia yang tidak langsung menitikberatkan Kesopanan dan Kesusilaan dalam menghormati bangsa bangsa lain. Kerana asuhan dari Mak Bapak mereka juga lah maka Remaja yang Muda ini lupa ASAL USUL NENEK MOYANG mereka.

Sikap kurang ajar sebegini seharusnya di ajar dengan tindakan yang setimpal bagi memberikan kesedaran agar mereka tahu siapa diri mereka dan ASAL USUL NENEK MOYANG mereka.

Kerajaan Malaysia terutama Kementerian Pendidikan di Sarankan untuk lebih menekankan aspek Sejarah dalam aliran sekolah Rendah dan Menengah ini. Penekanan Sejarah Malaysia ini juga sepatutnya menjadi Subjek LULUS dalam peperiksaan bagi menjadikan para pelajar Malaysia ini sedar Sejarah yang ada dalam tanah air kita ini.

Sekolah aliran Cina terutamanya perlu di berikan penekanan dalam subjek Sejarah ini dan jika perlu adakan seminar bagi mereka Para pelajar dan Ibu Bapa mereka ini untuk MENGHORMATI KEMERDEKAAN yang telah di capai ini.

Pihak Kementerian Dalam Negeri pula di Sarankan untuk memantau kenyataan yang sebegini bagi mengelakkan terjadi sesuatu pekara yang tidak di ingini berlaku yang mana boleh mengugat Keselamatan Negara.

Jangan di biarkan kenyataan sebegini merebak sehingga suatu hari nanti berlaku pertembungan yang tidak akan menguntungkan Bangsa Cina itu.

Kami orang Melayu TIDAK mengatakan Bangsa Cina adalah Pendatang. Namun perlu di ingat bahawa Kamu adalah Keturunan Pendatang dari negara CHINA yang mana telah merantau ataupun di bawa oleh BRITISH semasa zaman sebelumm Merdeka dahulu.

Rakyat Malaysia yang berbangsa Cina seharusnya menghormati sikap kami orang melayu yang bertolak ansur sehinggakan kami memberikan kamu status Warganegara bagi bersama sama kami membangunkan Malaysia ini.

Jika pada waktu dulu kami orang orang Melayu tidak Menerima kamu sebagai warganegara apakah kamu akan dapat hidup dengan keadaan yang kamu ada sekarang ini?

Jika kamu hendak berniaga sehingga menjadi Jutawan kami orang Melayu tidak pernah menghalangnya, malah kami tidak pernah menyekat kebebasan untuk kamu berugama dalam kehidupan kamu itu. Kamu bangsa Cina adalah Rakyat Malaysia yang telah menjadi sebahagian dari Malaysia ini dan di Ingatkan agar kamu Sedar Diri dan menghormati Perlembagaan dan Perjanjian Kemerdekaan dahulu.

Malaysia ini adalah Tanah Melayu
bukan Tanah Besar China
atau
Tanah Besar India.


Psssttt...Kita Melayu tak makan babi, tapi di samakan dengan Babi. Depa yang makan Babi sama dengan apa?


0 comments:

Lagi Artikel Menarik