{{{{{{{{{ Promosi Hebat! }}}}}}}}}}

Jom Buat Duit Dengan Churp2
Jom Buat Duit Dengan Churp2!
Anda BERRY yang mana?
Contest Siapa Paling Comel
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Rakyat Malaysia Hebat Ber-FB!
Tukar iPad kepada iPhone!
Seksi betul..
Seksi betul..
Hanya Komen di FB Untuk Menang!
Kalau Rasa Hebat Tengok Neh..!
Submit Blog Pon Boleh Menang RM 5000!
Kan best kalau dapat bilik tidur camneh.
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!

Saturday 14 May 2011

Bekas Isteri Datuk K Berkahwin

Saturday 14 May 2011

KUALA LUMPUR – Setelah enam tahun bergelar ibu tunggal, bekas isteri Datuk Khalid Mohd. Jiwa atau lebih dikenali sebagai Datuk K akhirnya berkahwin dengan seorang ahli perniagaan di sini semalam.

Tengku Zawyah Tengku Izham, 48, memilih untuk menjadi isteri kepada Datuk Rayyan Joseph King dalam satu majlis yang diadakan di Hotel Royal Chulan.
Tengku Zawyah dan Datuk Rayyan dinikahkan oleh Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Datuk Che Mat Che Ali pada pukul 11.06 pagi dengan mas kahwin sebanyak RM501.


Menurut Tengku Zawyah, dia mula mengenali suaminya melalui seorang kawan lebih kurang setahun setengah yang lalu sebelum rapat beberapa bulan selepas itu.

“Saya tertarik kepadanya apabila melihat dia seorang lelaki yang bertanggungjawab, sangat merendah diri dan kacak malah, suami saya ini juga pandai berkomunikasi dengan segenap lapisan masyarakat dan saya bersyukur kerana perkahwinan ini mendapat restu anak-anak,” ujarnya di sini semalam.

Sementara itu, Rayyan pula menyifatkan isterinya sebagai seorang wanita bertimbang rasa, berbudi bahasa, ceria, cantik dan pandai menyesuaikan diri dengan keadaan.

Sumber Berita: Kosmo!


Lagi Artikel Menarik