{{{{{{{{{ Promosi Hebat! }}}}}}}}}}

Jom Buat Duit Dengan Churp2
Jom Buat Duit Dengan Churp2!
Anda BERRY yang mana?
Contest Siapa Paling Comel
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Rakyat Malaysia Hebat Ber-FB!
Tukar iPad kepada iPhone!
Seksi betul..
Seksi betul..
Hanya Komen di FB Untuk Menang!
Kalau Rasa Hebat Tengok Neh..!
Submit Blog Pon Boleh Menang RM 5000!
Kan best kalau dapat bilik tidur camneh.
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!

Saturday 14 May 2011

Muhyiddin Kutuk Nik Aziz

Saturday 14 May 2011
KUANTAN, May 14 — Tan Sri Muhyiddin Yassin urged PAS spiritual leader Datuk Nik Aziz Nik Mat to share his real thoughts on a sex video featuring an individual who resembles Datuk Seri Anwar Ibrahim even if the truth hurts.
Muhyiddin went on to say that Nik Aziz resorted to the language of theology rather than that of politics when he made a statement recently in which he said that those who insist Anwar is the person in the video would not go to heaven.
The deputy prime minister also asserted that the government has never exploited the video for political gain.
He said the police investigation is necessary to establish the facts and negate any possibility of slander since the video is purported to involve a public figure and has fallen under public scrutiny.

Deputy Inspector General of Police Datuk Khalid Abu Bakar announced yesterday that international imaging experts had reached the same conclusion as their local counterparts and verified that the video is genuine and not doctored.

########################################################

Kuantan, 14 Mei - Tan Sri Muhyiddin Yassin menegaskan Murshidul Am Pas, Dato' Nik Aziz Nik Mat untuk berkongsi pendapatnya yang sebenar tentang isu video seks yang membabitkan Dato' Sri Anwar Ibrahim walaupun ianya menyakitkan.
Timbalan Perdana Menteri juga menyatakan yang Nik Aziz hanya menggunakan kaedah teologi untuk meyakinkan orang ramai berhubung pendapatnya dan bukannya dari sudut politik di mana beliau menegaskan sesiapa yang berkeras Anwar adalah orang di dalam video itu, maka mereka tidak akan masuk syurga.
Muhyiddin juga mengaskan bahawa kerajaan Barisan Nasional tidak pernah mengeksploitasi video seks berkenaan untuk kepentingan politik.
Beliau bercakap, siasatan polis harus dilakukan untuk mencari fakta sebenar dan menangkis sebarang fitnah kerana video seks tersebut membabitkan wakil rakyat dan telah diketahui oleh orang ramai.
Timbalan Inspektor Jeneral Polis, Datuk Khalid Abu Bakar semalam mengumumkan bahawa Pakar Pengimejan Antarabangsa telah mencapai kata sepakat dengan pakar-pakar dari negara ini dengan mengesahkan bahawa video tersebut adalah asli dan tidak dipalsukan.




Lagi Artikel Menarik