{{{{{{{{{ Promosi Hebat! }}}}}}}}}}

Jom Buat Duit Dengan Churp2
Jom Buat Duit Dengan Churp2!
Anda BERRY yang mana?
Contest Siapa Paling Comel
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Hadiah Sempena Hari Bapa Dari Oreo
Rakyat Malaysia Hebat Ber-FB!
Tukar iPad kepada iPhone!
Seksi betul..
Seksi betul..
Hanya Komen di FB Untuk Menang!
Kalau Rasa Hebat Tengok Neh..!
Submit Blog Pon Boleh Menang RM 5000!
Kan best kalau dapat bilik tidur camneh.
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!
Jom tengok iPhone 4 baru neh. Kaler putih siot!

Wednesday 27 April 2011

Friendster Belum Mahu Menyerah Kepada Facebook

Wednesday 27 April 2011
Menurut dari sumber yang aku baca, rangkaian sosial Friendster dikhabarkan akan dinaiktaraf untuk menyaingi rangkain sosial yang lain seperti Facebook. Oleh itu, mereka akan memadam semua gambar, maklumat, video dan komen bermula 31 Mei 2011.

Namun, Friendster akan menyediakan satu applikasi bagi pengguna mereka memuat-turun gambar, komen dan segala maklumat mereka di Friendster [BACA DI SINI]. Friendster merupakan sebuah rangkain sosial yang popular sejak 3 tahun lepas sebelum diambil alih oleh MySpace dan terbaru Facebook.

Jadi, bagi pengguna-pengguna Friendster yang masih aktif bolehla mem'back-up' segala maklumat-maklumat mereka sekarang. Friendster baru itu dikatakan akan mempunyai fungsi yang tidak terdapat di rangkaian sosial yang lain. Namun, Friendster tidak akan memadam akaun yang telah didaftar. Pengguna boleh login seperti biasa dengan menggunakan e-mail dan password mereka.

Bersedialah dengan kemunculan Friendster versi Beta yang baru nanti! Adakah Friendster akan kembali menyaingi Facebook? Kita tunggu dan lihat.


0 comments:

Lagi Artikel Menarik